ZƏMANƏT
Müştəri: |
|
Model: |
|
Seriya nömrəsi: |
|
Satış tarixi: |
|
Satıcı: |
|
Zəmanət müddəti:
Əsas məhsul vahidi və onunla təchiz edilmiş hər hansı aksesuarlar üçün ________________________________ (hansı birinci gəlirsə) biz bu kommersiya zəmanətini "Siz"ə təqdim edirik. Bu, Sizə məhsulu təmin edən şəxsə qarşı müqavilə hüquqlarınıza və ya hər hansı digər şəxsə qarşı hər hansı qanuni hüquqlarınıza əlavədir. Bu hüquqlar ölkəyə görə dəyişir.
Məhsulu alan hər kəs onu başqa bir satıcıya satmaq üçün verilmir.
Bu sənədin yuxarı hissəsində göstərilən zəmanət müddəti məhsulu satın aldığınız tarixdən başlayır. Zəmanətə məhsul qutusunun içərisində olan istənilən aksesuar daxildir. Zəmanət istehlak materialları istisna olmaqla verilir. Məhsulu başqa şəxsə köçürsəniz, onlar da bu zəmanətdən faydalanacaqlar, zəmanət müddəti məhsulu ilk aldığınız andan etibarən davam edir.
Zəmanət müddəti ərzində məhsulunuz öz spesifikasiyalarına uyğun işləməyi dayandırarsa, biz bu sənəddə təsvir olunan xidmətləri təmin edəcəyik. Aldığınız xidmətlər məhsulun yerləşdiyi ölkədə standart olaraq təqdim olunan xidmətlər olacaq. Biz adətən nasazlığı aradan qaldırmaq və ya nasazlığın növünü müəyyən etmək üçün əvvəlcə dəstək və məsləhətlər verəcəyik. Əgər məhsulunuzun təmirə ehtiyacı olduğunu nəzərə alsaq, biz (modeldən, onun ilindən, yerindən və nasazlığın növündən asılı olaraq öz təcrübəmizə uyğun olaraq) ya həmin təmiri təşkil edəcəyik, ya da məhsulunuzu keyfiyyətinə zəmanət verilmiş yenilənmiş qurğu ilə əvəz edəcəyik. Yalnız printer istifadəçiləri: Siz printerdən heç bir mürəkkəb, lent və ya toner kartricini çıxarmamalısınız. (kartric qarşılaşdığınız problemin diaqnostikasına kömək etmək üçün lazımdır).
Problem aşağıdakılardan qaynaqlanırsa, məhsulları təmir etməyəcəyik və ya dəyişdirməyəcəyik:
- Xarici təsir nəticəsində zərər gördükdə;
- Təyinatından kənar istifadə edildikdə;
- Orijinal olmayan və ya təsdiq olunmayan aksesuarlar, hissələr və ya istehlak materialları istifadə edildikdə;
- Məhsula edilmiş dəyişikliklər olduqda;
- Təchiz edilmiş sürücülər və ya digər proqram təminatı lisenziyaya tabedir və bu zəmanətin əhatə dairəsindən kənardadır;
Printerinizin işləmə müddəti ərzində tullantı mürəkkəb yastığı dolu olduqda onu dəyişdirmək lazım ola bilər. Bunun tələb edilib-edilməməsi və nə qədər tez-tez olması çap etdiyiniz səhifələrin sayına, çap etdiyiniz materialın növünə və printerin yerinə yetirdiyi təmizləmə dövrlərinin sayına görə dəyişir. Yastığın dəyişdirilməsi zərurəti o demək deyil ki, printeriniz onun spesifikasiyasına uyğun olaraq fəaliyyətini dayandırıb. Bu hissənin dəyişdirilməsi məhsulun spesifikasiyası çərçivəsində adi məhsula xidmət fəaliyyətidir və təmir tələb edən problem deyil. Buna görə də zəmanət talonu bu dəyişdirmə xərclərini ödəmir.
Əlaqə: (+994 70) 906 70 60
www.printfor.az İmza: _____________